≡ Izvēlne
radīt dievu

Kā jau raksta nosaukumā minēts, šīs īpašās zināšanas vēlos atklāt vai izskaidrot vēlreiz. Jāatzīst, ka tiem, kas nav pazīstami ar garīgumu vai kuriem tas nav svešs, var būt grūti saprast šo fundamentālo savas radīšanas aspektu. It īpaši, ja runa ir par Dievu vai Dieva ideju (jo nekas cits nav Dievs, - mūsu priekšstats par Dievu) no mūsu puses aktivizējas senie aizsprostojumi (Jo īpaši tāpēc, ka sistēma ir veidota, lai nomelnotu atbilstošās zināšanas - visu, kas neatbilst noteiktai normai, t.i., nedrīkst pieņemt visu, kas it kā pārsniedz mūsu pašu prātu - pieņemt aizsardzības attieksmi - pieturēties pie reliģiskām un sistēmai atbilstošām dogmām - nevajag kļūsti par savējo Apzinies sevi, esi mazs).

Visa pamatā ir cilvēka iztēle – prāts

radīt dievuTad mums patīk būt pakļautiem sevis noteiktiem ierobežojumiem, t.i., mēs piedzīvojam ierobežojumus mūsu pašu iztēlē (mēs nevaram kaut ko iedomāties un tad kļūstam destruktīvi, nosodoši, bloķējoši, nievājoši) un rezultātā cenšamies uzspiest savus šķēršļus citiem cilvēkiem (tas ir muļķības, tā nav taisnība, tas nav iespējams). Tāpēc es vienmēr varu norādīt uz atvērta un bez aizspriedumiem balstīta prāta nozīmi. Informācijas izvērtēšana, tās izmantošana, lietu apšaubīšana, nevis tūlītēja uzsmaidīšana, kas ved mūs garīgi uz priekšu, kas paplašina mūsu pašu redzesloku. Nu, atgriežoties pie minētās informācijas, būtībā es jau esmu uztvēris šo atziņu šajā ļoti garajā rakstā: Augstākais zināšanu līmenis. Bet tā kā raksts ir ļoti garš (gandrīz 3000 vārdu), otrkārt, zināšanas var pilnībā izmainīt paša dzīvi un treškārt, šis zināšanu līmenis var arī uzsākt pilnīgu iekšēju pamošanos (visu savu spēju atmodināšana, apzināšanās, ka viss rodas no mūsu iztēles, viss ir iespējams, mēs esam viss un arī visu radām), manuprāt, ir svarīgi vēlreiz pārskatīt šo konkrēto ieskatu, kas reducēts līdz radīšanas aspektam. Šajā kontekstā ir svarīgi saprast, ka pašreizējā garīgās atmodas laikmetā arvien vairāk cilvēku gūst ieskatu par savu garīgo izcelsmi (kosmiskais cikls, kolektīvā apziņas stāvokļa paaugstināšanās). To darot, cilvēks arvien vairāk apzinās faktu, ka visa dzīve ir radusies no paša iztēles. Tu pats esi savu apstākļu radītājs, sava likteņa veidotājs, pats savas laimes kalējs un pats vari izvēlēties virzienu, kurā tavai dzīvei jāvirzās. Tāpēc mēs neesam šādu apstākļu upuri, vai arī mēs varam būt un identificēties ar tiem, bet mēs daudz vairāk esam savu apstākļu veidotāji. Tāpēc viss ir balstīts uz paša prātu. Katrs dzīves notikums balstās uz cilvēka iztēli, t.i., cilvēks kaut ko iztēlojas, piemēram, satikšanos ar labu draugu, pirmo skūpstu, pastaigu pa dabu, pārcelšanos uz dzīvokli vai pat ēdiena uzņemšanu, un tad šī ideja caur izpildi ļauj darbībai kļūt izpausties "materiālā" līmenī (pēdiņās, jo, lai gan mēs varam aplūkot ārpasauli no materiālā viedokļa, tā joprojām atspoguļo mūsu garu – vibrāciju/enerģiju/frekvenci).

Mēs esam tas, ko domājam. Viss, kas mēs esam, rodas no mūsu domām. Mēs veidojam pasauli ar savām domām. – Buda..!!

Arī šī raksta lasīšana ir jūsu pašu garīgās iztēles rezultāts. Jūs garīgi nolēmāt izlasīt šo rakstu un pēc tam padarījāt šo domu par realitāti (jūsu lēmums ļaut šim rakstam iekļūt jūsu iekšējā telpā). Tāpēc katrs izgudrojums arī tika izdomāts vispirms, t.i., attiecīgie izgudrojumi vispirms pastāvēja kā ideja cilvēka prātā. Arī māja (vai dzīvoklis) kurā tu dzīvo, pirmais domāja arhitekts, jā, pat apģērbu, ko tu valkā, pirmais domāja, ka ir izstrādājis cilvēks/radītājs, tātad tu nesa cita cilvēka iztēli/domu. Tāpēc visa pasaule ir tīrs iztēles produkts, viss, kas jebkad pastāvējis vai pastāvēs, vispirms tika/ir iecerēts, tāpēc viss, kas pastāv vai viss, ko jūs varat uztvert, bez izņēmuma pārstāv mentālo/garīgo enerģiju.

Tu pats radīji Dievu

radīt dievuTātad jūs varat redzēt, ka pasaule, kādu mēs to pazīstam, ir tīri intelektuāls produkts. Matērija, kādu mēs to pazīstam, tāpēc arī neeksistē kā tāda - viss ir enerģija, šeit mums patīk runāt arī par sarecējušām/materializētām domām. Galu galā tas pats attiecas uz visu jūsu dzīvi, jo jūs esat izdomājuši visas jūsu dzīves šķautnes. Protams, cilvēkam patīk atdot savu radošo spēku, padarīt sevi par mazu un stāstīt, ka viss radies nejauši un paša garīgā ietekme ir diezgan maza. Bet galu galā tas tā nav. Tu pats esi dzīves radītājs un viss ir cēlies no sevis. Jūs pārstāvat sākotnējo avotu. Un šeit ir lietas būtība. Viss, kas pastāv, ir tikai jūsu iztēle, VISS. Iedomājieties zemi kā veselu planētu, kāda ir zeme šobrīd, tikai jūsu iztēle (doma par zemi). Iedomājieties Visumu. Kas šobrīd ir Visums, tava iztēle un kas ir Dievs? Jūsu/Dieva iztēle (dievišķai būtnei). Tāpēc visa ārējā pasaule ir tikai viena lieta, un tā ir garīgā enerģija (jūsu pašu iztēle). Tie visi ir tēli, kas sastāv no enerģijas, kam ļaujam atdzīvoties savā prātā. Tāpēc Dievs ir tikai cilvēka iztēles produkts, augstākais cilvēka radītais tēls, jo Dievs ir viss mūsu iztēlē, neizskaidrojams augstāks spēks, kas var visu, ir visu radījis un nezina ierobežojumus (maksimālā pilnība). Piemēram, iedomājieties cilvēku, kurš līdz 16 gadu vecumam nekad nebija dzirdējis par dievu (Es zinu, ļoti abstrakts scenārijs – vai varat to iedomāties?). Vai Dievs viņam pastāvēja līdz tam (Dievs)?! Nē, jo viņam nav ne jausmas par dievu (viņš nebija viņu radījis – viņš nebija daļa no viņa realitātes, viņa iekšējās patiesības, viņa telpas).

Ķermenis ir tikai prāta ārējais apvalks. Viņam jādara tas, ko Gars liek. – Svami Vivekānanda..!!

Tāpēc viņam dievs nekādā veidā neeksistē. Tikai tad, kad šis cilvēks to apzinājās, Dievs viņam atklāsies kā viena Dieva tēls, viņa prātā, kā viņa paša iztēles aspekts, kā dieva tēls. Tāpēc Dievs ir tikai viena lieta, proti, augstākais prāta tēls, ko cilvēks var radīt garīgi; viņš ir tikai cilvēka paša iztēles aspekts, viņa patības aspekts, paša radītā tēls. Tāpēc viens ES ir būtne, ko Dievs radīja savukārt ar paša iztēles palīdzību. Tāpēc viens ES ir visu caurstrāvojošais un radošais gadījums, fiksētais punkts, no kura viss rodas. Viens ES ir viss, kas pastāv, jo viss, kas pastāv, ir paša radīts tēlu veidā, balstoties uz paša iztēli. Tāpēc viss VIENMĒR atspoguļo cilvēka garu. Visa pamatā ir idejas (savas idejas). Un, ja jūs atņemat visas idejas vai visus attēlus, paliek tikai viena lieta, un tas ir jūsu ES. Šī iemesla dēļ viss vēlāk tika izveidots (visa ārējā pasaule ir tu pats, tāpēc viss ir viens un viens ir viss). Dievs pārstāv augstāko tēlu vai augstāko iedomājamo robežu (augstākais attēls, kādu vien var iedomāties), kas savukārt radās no paša SEVIS. Galu galā dzīve kopumā ir ceļojums pie sevis, savas būtības atklāšana, atgriešanās pie savas radības. Tāpēc nekad neaizmirstiet, viens ES ir VISS un rada VISU, pat DIEVU. Paturot to prātā, esiet vesels, laimīgs un dzīvojiet harmonijā. 🙂

Priecājos par jebkādu atbalstu ❤ 

Leave a Comment

Atcelt atbildi

    • Stīvens सस 10. 2019. Aprīlis, 7: 15

      Atkal nozagts komentārs. Smieklīgi…..ुुुु

      Papildus SHa Q1999912……. ir tā sauktā Lībermana hologramma. Kā tas izskatās un kur to var atrast? Tur ir regulēts ko tu gribi un ka tikai es zinu un 7 ir svētāks par visu pašu Dievu!

      atbildēt
    • Petra Millere 10. 2019. Aprīlis, 13: 01

      Es turpinu lasīt jūsu vietni un šeit atrodu ļoti iedvesmojošu informāciju, taču šis raksts mani patiešām pārsteidza. Es absolūti nepiekrītu jūsu viedoklim. Viss ir nācis no Dieva jeb pirmavota, mēs esam Dieva daļas – dievišķās daļas, un mūsos ir milzīgs potenciāls. Jo vairāk mēs savienojamies ar Dievu, jo vairāk mēs attīstām savu potenciālu un spēku un varam piedalīties dievišķajā radīšanā.

      Ja cilvēks ir viss “es” un visu radījis, arī Dievs, tad mans “es” un tavs “es” nevar pastāvēt līdzās. Jo, kā jūs sakāt, nav nekā cita, izņemot "vienu es". Tas ir pretrunā ar sevi.Ja jūs apšaubāt sava raksta apgalvojumus, tiem nav jēgas. Varbūt jums vajadzētu to visu pārskatīt?

      atbildēt
    • Petra Millere 10. 2019. Aprīlis, 20: 32

      Tiešām žēl, ka komentāri, kas pārstāv citu viedokli, tiek vienkārši dzēsti. Runājot par atklātu apmaiņu, ir satraucoši, ka šeit tiek veikta šāda cenzūra.

      atbildēt
    • kristietis 7. 2022. Aprīlis, 10: 12

      Es vienmēr esmu pārsteigts, cik mēs, cilvēki, vienmēr esam pārgalvīgi, tikai tāpēc, ka nevaram vai negribam atzīt, ka mums ir tikai maza, gandrīz nulle, uztvere un iztēle.
      vēlas izskaidrot neizskaidrojamo, bet pat nespēj ļaut labajam būt labam. Perfekts vēlas tikt uzlabots, neskatoties uz to, ka, mainot ideālu, tas vairs nav ideāls.
      ir pārgalvīgi sevi uzskatīt par bezdimensionālu būtni ārpus bezgalīgām dimensijām tikai tāpēc, ka var būt vājš intuīcijas mājiens.
      Dievs, kā mums māca, noteikti var neeksistēt, bet, ja cilvēkam ir kaut gara dvesma sevī, viņam jāzina, ka pastāv dievišķums. ļaujiet tam būt un neveidojiet attēlu.
      Tas ir ļoti atšķirīgs, bet noteikti ne tā, kā dažas rindas, kuras lasīju iepriekš

      ....

      patiesībā jūs nezināt patiesību, labākajā gadījumā jūs zināt tikai to, ka teiktās patiesības ir nepatiesas

      Izskaidrot neizskaidrojamo nav iespējams

      ....tam vajadzētu būt tikai ieteikumam, jo ​​es nezinu tik daudz kā tu

      atbildēt
    kristietis 7. 2022. Aprīlis, 10: 12

    Es vienmēr esmu pārsteigts, cik mēs, cilvēki, vienmēr esam pārgalvīgi, tikai tāpēc, ka nevaram vai negribam atzīt, ka mums ir tikai maza, gandrīz nulle, uztvere un iztēle.
    vēlas izskaidrot neizskaidrojamo, bet pat nespēj ļaut labajam būt labam. Perfekts vēlas tikt uzlabots, neskatoties uz to, ka, mainot ideālu, tas vairs nav ideāls.
    ir pārgalvīgi sevi uzskatīt par bezdimensionālu būtni ārpus bezgalīgām dimensijām tikai tāpēc, ka var būt vājš intuīcijas mājiens.
    Dievs, kā mums māca, noteikti var neeksistēt, bet, ja cilvēkam ir kaut gara dvesma sevī, viņam jāzina, ka pastāv dievišķums. ļaujiet tam būt un neveidojiet attēlu.
    Tas ir ļoti atšķirīgs, bet noteikti ne tā, kā dažas rindas, kuras lasīju iepriekš

    ....

    patiesībā jūs nezināt patiesību, labākajā gadījumā jūs zināt tikai to, ka teiktās patiesības ir nepatiesas

    Izskaidrot neizskaidrojamo nav iespējams

    ....tam vajadzētu būt tikai ieteikumam, jo ​​es nezinu tik daudz kā tu

    atbildēt
    • Stīvens सस 10. 2019. Aprīlis, 7: 15

      Atkal nozagts komentārs. Smieklīgi…..ुुुु

      Papildus SHa Q1999912……. ir tā sauktā Lībermana hologramma. Kā tas izskatās un kur to var atrast? Tur ir regulēts ko tu gribi un ka tikai es zinu un 7 ir svētāks par visu pašu Dievu!

      atbildēt
    • Petra Millere 10. 2019. Aprīlis, 13: 01

      Es turpinu lasīt jūsu vietni un šeit atrodu ļoti iedvesmojošu informāciju, taču šis raksts mani patiešām pārsteidza. Es absolūti nepiekrītu jūsu viedoklim. Viss ir nācis no Dieva jeb pirmavota, mēs esam Dieva daļas – dievišķās daļas, un mūsos ir milzīgs potenciāls. Jo vairāk mēs savienojamies ar Dievu, jo vairāk mēs attīstām savu potenciālu un spēku un varam piedalīties dievišķajā radīšanā.

      Ja cilvēks ir viss “es” un visu radījis, arī Dievs, tad mans “es” un tavs “es” nevar pastāvēt līdzās. Jo, kā jūs sakāt, nav nekā cita, izņemot "vienu es". Tas ir pretrunā ar sevi.Ja jūs apšaubāt sava raksta apgalvojumus, tiem nav jēgas. Varbūt jums vajadzētu to visu pārskatīt?

      atbildēt
    • Petra Millere 10. 2019. Aprīlis, 20: 32

      Tiešām žēl, ka komentāri, kas pārstāv citu viedokli, tiek vienkārši dzēsti. Runājot par atklātu apmaiņu, ir satraucoši, ka šeit tiek veikta šāda cenzūra.

      atbildēt
    • kristietis 7. 2022. Aprīlis, 10: 12

      Es vienmēr esmu pārsteigts, cik mēs, cilvēki, vienmēr esam pārgalvīgi, tikai tāpēc, ka nevaram vai negribam atzīt, ka mums ir tikai maza, gandrīz nulle, uztvere un iztēle.
      vēlas izskaidrot neizskaidrojamo, bet pat nespēj ļaut labajam būt labam. Perfekts vēlas tikt uzlabots, neskatoties uz to, ka, mainot ideālu, tas vairs nav ideāls.
      ir pārgalvīgi sevi uzskatīt par bezdimensionālu būtni ārpus bezgalīgām dimensijām tikai tāpēc, ka var būt vājš intuīcijas mājiens.
      Dievs, kā mums māca, noteikti var neeksistēt, bet, ja cilvēkam ir kaut gara dvesma sevī, viņam jāzina, ka pastāv dievišķums. ļaujiet tam būt un neveidojiet attēlu.
      Tas ir ļoti atšķirīgs, bet noteikti ne tā, kā dažas rindas, kuras lasīju iepriekš

      ....

      patiesībā jūs nezināt patiesību, labākajā gadījumā jūs zināt tikai to, ka teiktās patiesības ir nepatiesas

      Izskaidrot neizskaidrojamo nav iespējams

      ....tam vajadzētu būt tikai ieteikumam, jo ​​es nezinu tik daudz kā tu

      atbildēt
    kristietis 7. 2022. Aprīlis, 10: 12

    Es vienmēr esmu pārsteigts, cik mēs, cilvēki, vienmēr esam pārgalvīgi, tikai tāpēc, ka nevaram vai negribam atzīt, ka mums ir tikai maza, gandrīz nulle, uztvere un iztēle.
    vēlas izskaidrot neizskaidrojamo, bet pat nespēj ļaut labajam būt labam. Perfekts vēlas tikt uzlabots, neskatoties uz to, ka, mainot ideālu, tas vairs nav ideāls.
    ir pārgalvīgi sevi uzskatīt par bezdimensionālu būtni ārpus bezgalīgām dimensijām tikai tāpēc, ka var būt vājš intuīcijas mājiens.
    Dievs, kā mums māca, noteikti var neeksistēt, bet, ja cilvēkam ir kaut gara dvesma sevī, viņam jāzina, ka pastāv dievišķums. ļaujiet tam būt un neveidojiet attēlu.
    Tas ir ļoti atšķirīgs, bet noteikti ne tā, kā dažas rindas, kuras lasīju iepriekš

    ....

    patiesībā jūs nezināt patiesību, labākajā gadījumā jūs zināt tikai to, ka teiktās patiesības ir nepatiesas

    Izskaidrot neizskaidrojamo nav iespējams

    ....tam vajadzētu būt tikai ieteikumam, jo ​​es nezinu tik daudz kā tu

    atbildēt
    • Stīvens सस 10. 2019. Aprīlis, 7: 15

      Atkal nozagts komentārs. Smieklīgi…..ुुुु

      Papildus SHa Q1999912……. ir tā sauktā Lībermana hologramma. Kā tas izskatās un kur to var atrast? Tur ir regulēts ko tu gribi un ka tikai es zinu un 7 ir svētāks par visu pašu Dievu!

      atbildēt
    • Petra Millere 10. 2019. Aprīlis, 13: 01

      Es turpinu lasīt jūsu vietni un šeit atrodu ļoti iedvesmojošu informāciju, taču šis raksts mani patiešām pārsteidza. Es absolūti nepiekrītu jūsu viedoklim. Viss ir nācis no Dieva jeb pirmavota, mēs esam Dieva daļas – dievišķās daļas, un mūsos ir milzīgs potenciāls. Jo vairāk mēs savienojamies ar Dievu, jo vairāk mēs attīstām savu potenciālu un spēku un varam piedalīties dievišķajā radīšanā.

      Ja cilvēks ir viss “es” un visu radījis, arī Dievs, tad mans “es” un tavs “es” nevar pastāvēt līdzās. Jo, kā jūs sakāt, nav nekā cita, izņemot "vienu es". Tas ir pretrunā ar sevi.Ja jūs apšaubāt sava raksta apgalvojumus, tiem nav jēgas. Varbūt jums vajadzētu to visu pārskatīt?

      atbildēt
    • Petra Millere 10. 2019. Aprīlis, 20: 32

      Tiešām žēl, ka komentāri, kas pārstāv citu viedokli, tiek vienkārši dzēsti. Runājot par atklātu apmaiņu, ir satraucoši, ka šeit tiek veikta šāda cenzūra.

      atbildēt
    • kristietis 7. 2022. Aprīlis, 10: 12

      Es vienmēr esmu pārsteigts, cik mēs, cilvēki, vienmēr esam pārgalvīgi, tikai tāpēc, ka nevaram vai negribam atzīt, ka mums ir tikai maza, gandrīz nulle, uztvere un iztēle.
      vēlas izskaidrot neizskaidrojamo, bet pat nespēj ļaut labajam būt labam. Perfekts vēlas tikt uzlabots, neskatoties uz to, ka, mainot ideālu, tas vairs nav ideāls.
      ir pārgalvīgi sevi uzskatīt par bezdimensionālu būtni ārpus bezgalīgām dimensijām tikai tāpēc, ka var būt vājš intuīcijas mājiens.
      Dievs, kā mums māca, noteikti var neeksistēt, bet, ja cilvēkam ir kaut gara dvesma sevī, viņam jāzina, ka pastāv dievišķums. ļaujiet tam būt un neveidojiet attēlu.
      Tas ir ļoti atšķirīgs, bet noteikti ne tā, kā dažas rindas, kuras lasīju iepriekš

      ....

      patiesībā jūs nezināt patiesību, labākajā gadījumā jūs zināt tikai to, ka teiktās patiesības ir nepatiesas

      Izskaidrot neizskaidrojamo nav iespējams

      ....tam vajadzētu būt tikai ieteikumam, jo ​​es nezinu tik daudz kā tu

      atbildēt
    kristietis 7. 2022. Aprīlis, 10: 12

    Es vienmēr esmu pārsteigts, cik mēs, cilvēki, vienmēr esam pārgalvīgi, tikai tāpēc, ka nevaram vai negribam atzīt, ka mums ir tikai maza, gandrīz nulle, uztvere un iztēle.
    vēlas izskaidrot neizskaidrojamo, bet pat nespēj ļaut labajam būt labam. Perfekts vēlas tikt uzlabots, neskatoties uz to, ka, mainot ideālu, tas vairs nav ideāls.
    ir pārgalvīgi sevi uzskatīt par bezdimensionālu būtni ārpus bezgalīgām dimensijām tikai tāpēc, ka var būt vājš intuīcijas mājiens.
    Dievs, kā mums māca, noteikti var neeksistēt, bet, ja cilvēkam ir kaut gara dvesma sevī, viņam jāzina, ka pastāv dievišķums. ļaujiet tam būt un neveidojiet attēlu.
    Tas ir ļoti atšķirīgs, bet noteikti ne tā, kā dažas rindas, kuras lasīju iepriekš

    ....

    patiesībā jūs nezināt patiesību, labākajā gadījumā jūs zināt tikai to, ka teiktās patiesības ir nepatiesas

    Izskaidrot neizskaidrojamo nav iespējams

    ....tam vajadzētu būt tikai ieteikumam, jo ​​es nezinu tik daudz kā tu

    atbildēt
    • Stīvens सस 10. 2019. Aprīlis, 7: 15

      Atkal nozagts komentārs. Smieklīgi…..ुुुु

      Papildus SHa Q1999912……. ir tā sauktā Lībermana hologramma. Kā tas izskatās un kur to var atrast? Tur ir regulēts ko tu gribi un ka tikai es zinu un 7 ir svētāks par visu pašu Dievu!

      atbildēt
    • Petra Millere 10. 2019. Aprīlis, 13: 01

      Es turpinu lasīt jūsu vietni un šeit atrodu ļoti iedvesmojošu informāciju, taču šis raksts mani patiešām pārsteidza. Es absolūti nepiekrītu jūsu viedoklim. Viss ir nācis no Dieva jeb pirmavota, mēs esam Dieva daļas – dievišķās daļas, un mūsos ir milzīgs potenciāls. Jo vairāk mēs savienojamies ar Dievu, jo vairāk mēs attīstām savu potenciālu un spēku un varam piedalīties dievišķajā radīšanā.

      Ja cilvēks ir viss “es” un visu radījis, arī Dievs, tad mans “es” un tavs “es” nevar pastāvēt līdzās. Jo, kā jūs sakāt, nav nekā cita, izņemot "vienu es". Tas ir pretrunā ar sevi.Ja jūs apšaubāt sava raksta apgalvojumus, tiem nav jēgas. Varbūt jums vajadzētu to visu pārskatīt?

      atbildēt
    • Petra Millere 10. 2019. Aprīlis, 20: 32

      Tiešām žēl, ka komentāri, kas pārstāv citu viedokli, tiek vienkārši dzēsti. Runājot par atklātu apmaiņu, ir satraucoši, ka šeit tiek veikta šāda cenzūra.

      atbildēt
    • kristietis 7. 2022. Aprīlis, 10: 12

      Es vienmēr esmu pārsteigts, cik mēs, cilvēki, vienmēr esam pārgalvīgi, tikai tāpēc, ka nevaram vai negribam atzīt, ka mums ir tikai maza, gandrīz nulle, uztvere un iztēle.
      vēlas izskaidrot neizskaidrojamo, bet pat nespēj ļaut labajam būt labam. Perfekts vēlas tikt uzlabots, neskatoties uz to, ka, mainot ideālu, tas vairs nav ideāls.
      ir pārgalvīgi sevi uzskatīt par bezdimensionālu būtni ārpus bezgalīgām dimensijām tikai tāpēc, ka var būt vājš intuīcijas mājiens.
      Dievs, kā mums māca, noteikti var neeksistēt, bet, ja cilvēkam ir kaut gara dvesma sevī, viņam jāzina, ka pastāv dievišķums. ļaujiet tam būt un neveidojiet attēlu.
      Tas ir ļoti atšķirīgs, bet noteikti ne tā, kā dažas rindas, kuras lasīju iepriekš

      ....

      patiesībā jūs nezināt patiesību, labākajā gadījumā jūs zināt tikai to, ka teiktās patiesības ir nepatiesas

      Izskaidrot neizskaidrojamo nav iespējams

      ....tam vajadzētu būt tikai ieteikumam, jo ​​es nezinu tik daudz kā tu

      atbildēt
    kristietis 7. 2022. Aprīlis, 10: 12

    Es vienmēr esmu pārsteigts, cik mēs, cilvēki, vienmēr esam pārgalvīgi, tikai tāpēc, ka nevaram vai negribam atzīt, ka mums ir tikai maza, gandrīz nulle, uztvere un iztēle.
    vēlas izskaidrot neizskaidrojamo, bet pat nespēj ļaut labajam būt labam. Perfekts vēlas tikt uzlabots, neskatoties uz to, ka, mainot ideālu, tas vairs nav ideāls.
    ir pārgalvīgi sevi uzskatīt par bezdimensionālu būtni ārpus bezgalīgām dimensijām tikai tāpēc, ka var būt vājš intuīcijas mājiens.
    Dievs, kā mums māca, noteikti var neeksistēt, bet, ja cilvēkam ir kaut gara dvesma sevī, viņam jāzina, ka pastāv dievišķums. ļaujiet tam būt un neveidojiet attēlu.
    Tas ir ļoti atšķirīgs, bet noteikti ne tā, kā dažas rindas, kuras lasīju iepriekš

    ....

    patiesībā jūs nezināt patiesību, labākajā gadījumā jūs zināt tikai to, ka teiktās patiesības ir nepatiesas

    Izskaidrot neizskaidrojamo nav iespējams

    ....tam vajadzētu būt tikai ieteikumam, jo ​​es nezinu tik daudz kā tu

    atbildēt