≡ Izvēlne
NASA viltojums

Dažos savos pēdējos rakstos esmu minējis, ka pēdējā laikā ļoti intensīvi nodarbojos ar visdažādākajām tēmām. To darot, es atkal nonācu pie dažādām sevis izzināšanām un pēc tam varēju piedzīvot izmaiņas savā pasaules skatījumā. Būtībā patiesības atrašana man personīgi sasniedza jaunu līmeni, un tad es sapratu, ka melu apjoms uz mūsu planētas, ilūzijas pasaules apjoms, kas tika uzcelts ap mūsu prātiem, ir ievērojami lielāks, nekā tika pieņemts iepriekš. Šī iemesla dēļ, kā jau ziņots, tagad šajā emuārā aplūkošu vairākas no šīm tēmām.

Nākotnes tēmas

Doba zeme?!Šajā kontekstā kopumā ir daudz tēmu, no kurām līdz šim esmu sliecies izvairīties vai nu tāpēc, ka man pašam vēl nav bijis pamatota viedokļa par attiecīgajām tēmām, vai arī tāpēc, ka man vienkārši nešķita lietderīgi ziņot par to. tos vēl, - Tā tam vēl nevajadzētu būt. Šīs tēmas ir ļoti dažādas, un es uzskaitīšu tikai dažas no tām: Mēness = mākslīgā kosmosa stacija?!, vai zeme ir doba + vai tajā dzīvo civilizācijas?, vai zeme ir plakana?, patiesība par Černobiļu, pirmajiem diviem pasaules kariem skaidrots detaļa (Patiesība par to), MK – Ultra, Elite Satanic Bloodline (Ģimenes koki + detalizēts skaidrojums), Galaktiskā Gaismas Federācija (Vai ir ārpuszemes civilizācijas, kas atbalsta garīgo pamošanos uz Zemes?), Aukstā saule (Vai siltums rodas no berzes ar ... Zemes atmosfēra?), gravitācijas meli?!, vai ir negatīvas/svešas būtnes, kas pieskaras mūsu enerģijām (nodarbošanās, apsēstība), manipulācijas/kontrole caur Gregora kalendāru, vēlēšanu manipulācijas (kāpēc rezultāti tiek noteikti iepriekš, norāda). ir uzņēmumi - mēs esam darbinieki - Banku sistēma detalizēti), Pizzagate - Kā veselus pedofilu gredzenus sedz valdības, Virsapziņa - Augstākā Es, - Saplūšana/identifikācija ar tavu dievišķo aspektu, Merkaba sīki paskaidro, kāpēc tu esi izredzētais (radīšana rodas caur tavu apziņu, katra cilvēka rokās ir pasaules liktenis), prātu paplašinoša diēta (ketogēna?/jēlbarība?) un visbeidzot NASA meli.

Ja jums ir kādas citas tēmas, kuras man vajadzētu pievērsties, tēmas, ar kurām man vajadzētu nodarboties - kuras jūs varētu uzskatīt par ļoti svarīgām, lūdzu, dodiet ziņu komentāros..!!

Visas šīs tēmas es apskatīšu tuvākajā nākotnē, un tās tiks publicētas šeit papildus maniem parastajiem ieguldījumiem. Dažas no šīm tēmām ir ārkārtīgi kritiskas + polarizējošas, citas izklausās ļoti abstrakti un noved pie akliem spriedumiem. Šī iemesla dēļ, apspriežot šīs tēmas, vienmēr ir ļoti ieteicama viena lieta: "Viss jāskatās no bez aizspriedumiem un mierīga apziņas stāvokļa."

Tā kā mēs esam saistīti ar visu esošo, mūsu pašu domas un emocijas ietekmē arī kolektīvo apziņas stāvokli. Atbilstošā sajūta, ko virza/transportē mūsu pašu fokuss, vienmēr baro kolektīvo garu un sniedz virzienu. Piemēram, jo ​​vairāk cilvēki pievēršas kādai tēmai un ir dusmīgi, jo vairāk dusmas izpaužas kolektīvā..!!

Ja mēs pieejam noteiktām tēmām ar dusmām vai naidu, apmelojam cilvēkus viņu individuālo uzskatu dēļ vai pat nonākam negatīvā emocionālā stāvoklī, tad mēs vienkārši barojam morfoģenētisko lauku (diženo garu, visaptverošo apziņu) ar šīm negatīvajām sajūtām. veidā, mēs mainām kolektīvo apziņas stāvokli uz negatīvu vai vienkārši izsakoties: "Mēs inficējam līdzcilvēkus ar savu naidu un savu nelīdzsvarotību."

Vai NASA ir pilnīgi viltota?

ĒD FAKETātad, pēc šī ļoti garā ievada, sāksim ar pirmo tēmu, kas ir par viltus organizāciju Nasa un to, kā tā mūs visus maldina ar iestudētiem un, galvenais, viltus kosmosa/SKS ierakstiem. Šajā kontekstā šī bija viena no tēmām, ar kuru līdz šim gandrīz nemaz nebiju nodarbojies. Protams, es jau zināju, ka nosēšanās uz Mēness nekad nav notikusi vai arī tā ir režisora ​​Stenlija Kubrika rezultāts (nolaišanās uz Mēness tika iestudēta, uzņemta kinostudijā), taču nezināju, ka tiek iestudēti arī SKS ieraksti un ka mēs, astronauti, atrodamies it kā bezsvara telpā Tā ir tikai ilūzija, kas man personīgi bija pilnīgi jauns. Tā nu es saskāros ar šo tēmu un noskatījos dažādus video par to. Šajos video ir norādītas uz neskaitāmām kļūdām, kļūdām, kurās ir skaidri pierādīts, ka šie ieraksti ir inscenēti vai viltoti un ka attiecīgie astronauti (lai arī cik draudzīgi tie liktos) neatrodas tālā kosmosa stacijā, bet gan uz Zemes. , ka NASA šos ierakstus veido studijās. Piemēram, ir aina, kurā astronauts Tims Pīks mijiedarbojas ar ūdens pilienu, kas vēlāk tika atklāts kā CGI uz ekrāna NASA galvenajā mītnē. Šo kļūmi var redzēt no 13:45 minūtes.  Starp citu, video sākumā var redzēt, kā 2 astronauti mijiedarbojas ar CGI ģenerētu vāciņu, kāpēc CGI ģenerēts? Tā kā astronauts kreisajā pusē, kā mēs to redzam, rīkojas tā, it kā viņš paņemtu vāciņu un pēc tam to noliktu, bet, kamēr viņš veic šīs rokas kustības, viņam nekas nav rokās. Citas ļoti interesantas kļūdas ir atklātas nākamajā videoklipā. Sākumā 2 astronauti runā ar tiešraides auditoriju un, protams, datu pārraides dēļ jāgaida vairākas sekundes, līdz varēs atbildēt uz attiecīgajiem jautājumiem/ziņojumiem. Tomēr labajā pusē esošais astronauts, kā mēs to redzam, laiku pa laikam reaģē tieši uz tiešraidi, atklājot, ka šī aizkavētā pārraide nenotiek. Turpinot video, jūs varat redzēt astronautu spēlējam ar grupu uz Zemes tieši no SKS, bez attiecīgas kavēšanās...viss ir ļoti apšaubāms.

No otras puses, ir arī video, kuros astronauti tika piestiprināti pie virvēm, kā parādīts attēlā augstāk. Tas nozīmē, ka krekli tiek uzvilkti līdz punktam un tiek atklāta maldināšana. Tad ir astronauts, kurš iepeld kambarī labajā pusē, bet pēdējā brīdī kļūst pilnīgi caurspīdīgs, it kā būtu retušēts vai atrastos zila/zaļa ekrāna priekšā. Citādi ir arī daudz fotogrāfiju ar tā sauktajām iziešanām kosmosā, kurās vairākas reizes var redzēt atsevišķus gaisa burbuļus. Gaisa burbuļi, kas vienkārši lido pa kosmosu. Dažos gadījumos ir pat kadri, kuros šķiet, it kā tie būtu zem ūdens, jo apkalpi ieskauj tik daudz gaisa burbuļu.

Galu galā NASA ir arī ISS kopija 1: 1, ko var atrast milzīgā peldbaseinā, kas ir maskēta kā šķietama treniņnometne. Šī iemesla dēļ būtu diezgan iespējams, ka daži kadri (īpaši izgājieni kosmosā) tiktu uzņemti zem ūdens. Turpmākās pēcapstrādes laikā ūdens un citi priekšmeti tiek vienkārši noņemti. Cilvēka dabā ir vienkārši šad un tad kļūdīties; melus nevar visu laiku uzturēt. Un tas, ka var viltot šādus kadrus, mūsdienās nevajadzētu būt noslēpumam, pasaulei, kurā viss ir iespējams ar Photoshop un After Effects (ak jā, ASV, neierobežotu iespēju zeme...). Citā video redzams, kā vācu astronauts Aleksandrs Gersts runā ar cilvēkiem, sniedzoties pēc neliela zemeslodes. Vienīgais, kas ar to nav kārtībā, ir tas, ka bumba pārvietojas pa labi, pirms Aleksandrs pat paspēja pieskarties tai, un domājamais astronauts pat neskatās uz bumbu.
Galu galā šī kļūda ir arī skaidra norāde, ka ieraksti tiek viltoti un objekti tiek integrēti ierakstā, izmantojot CGI. Šajā kontekstā vienkārši ir tik daudz anomāliju, tik daudz kļūdu, tik daudz neatbilstību, ka to visu vienkārši vairs nav iespējams noliegt. Viss internets tagad ir pilns ar šādiem video un ziņojumiem – kuros šie maldinājumi ir skaidri atmaskoti. To vienkārši ir par daudz, patiesībā tik daudz, ka par sakritībām vairs nevar runāt nekādi. Taču tas, protams, daudziem ir vienkārši nesaprotami, tāpēc daudzi vienkārši nevar atzīt, ka šie ieraksti ir viltoti. Galu galā tas pārāk satricinātu arī jūsu pasaules uzskatu. Tu vienkārši esi tam kondicionēts jau no agras bērnības, tu vienkārši instinktīvi pieņem, ka šādi ieraksti atbilst patiesībai, ka astronauti kosmosa stacijās veic zinātniskas analīzes, nevis studijās taisa ierakstus, tikai sākumā tas izklausās pārāk abstrakti. Tomēr ir tikai jāpaskatās un jāsaskaita 1:1. Būtībā tas ir tik acīmredzami, ka mūs šeit apmāna, un tomēr daudzi cilvēki to vienkārši nevar atzīt. Tāpēc nereti atbilstošajos videoklipos dominē nepatikas un daudzi kļūst tieši aizvainojoši vai pat dusmīgi, kas, protams, ir saprotami, jo kurš gan grib atzīties, ka ir gadiem ilgi uzskatīts par muļķi. Kura zeme ir īstaTomēr šobrīd jāpiemin, ka arī šeit notiek pārmaiņas un komentāros var skaidri redzēt, ka pieaug to cilvēku īpatsvars, kuri šos viltojumus atmasko un atpazīst maldināšanu. Tāpēc noteikti varam pieņemt, ka šiem videoklipiem pēc dažiem gadiem būs ārkārtīgi liels atzīmju skaits un ka nepatiku skaits arvien vairāk saruks. Galu galā tas pats bija ar visiem toreizējiem NWO ierakstiem, t.i., videoklipiem, kuros tika atmaskota banku sistēma, vai ar pūtītēm, inscenētajiem teroristu uzbrukumiem vai pat 9. septembrim. Sākumā šie videoklipi tika nofilmēti tikai un vienīgi spēja runāt objektīvi un savā veidā tikt galā ar to.

Kolektīvā atmoda galu galā noveda pie tā, ka arvien vairāk cilvēku apšaubīja pasaulē notiekošo un tādējādi redzēja cauri daļai ilūziju pasaules. Dienas beigās tas nozīmēja arī to, ka attiecīgie ieraksti un video saņēma pozitīvu atsaucību!!

Bet tad nāca pagrieziens, pārmaiņas, un tagad lielākā daļa cilvēku apzinās, ka tie visi ir fakti, un patiešām svin šos videoklipus. Šī iemesla dēļ varat pieņemt, ka tas pats notiks ar NASA Truther videoklipiem. Starp citu, šajā brīdī jāpiemin, ka viltoti nav tikai ISS ieraksti. Tāda pati spēle tiek spēlēta arī ar šķietamiem Zemes satelīta attēliem. MARS FAKEZeme gadu no gada izskatās pavisam savādāk, dažkārt pat veseli kontinenti ir mainījuši izmērus vai tiek rādīti it kā Zemes kadri, kuros mākoņi vienkārši nekustas, kas arī liek domāt par tīriem CGI kadriem. To pašu var attiecināt arī uz Marsu. Tiek uzskatīts, ka Marsa fotoattēli ir kļūdaini līdzīgi noteiktām vietām uz Zemes. Arī šeit var runāt par viltotiem ierakstiem, attēliem, virs kuriem vienkārši tika novietoti atbilstoši filtri, lai liktu mums domāt, ka viņiem ir tehnoloģija uz Marsa (atslēgvārds: Marsa rover). Nu, ja tas viss ir patiesība un astronauti, iespējams, ir aktieri, ja viņi nekad nav pat pametuši orbītu un visi kadri no Zemes ir CGI kadri, tad vienkārši būtu jāuzdod jautājums, kāpēc viņi to dara un... kas ir apzināti slēpa no mums. Ja melu konstrukcija ir vienkārši turpināta neskaitāmas desmitgades (iespējams, kopš Mēness nolaišanās), tie demonstrē savu spēku, spēku, kas spēj mūs turēt iesprostotus iluzorā pasaulē, spēku, kas spēj ierobežot mūsu prātu. - ar melīgiem priekšstatiem par Visumu, Vai arī tas ir par finansiālām interesēm, jo ​​daudz nodokļu naudas ieplūst dažādos kosmosa projektos. Vai arī tas vienkārši rada pilnīgi nepatiesu pasaules uzskatu, pasaules uzskatu, kura mērķis ir novērst mūsu kā cilvēku uzmanību no patiesības. Bet kas tad notiktu ar Visumu un Zemi? Vai varbūt zeme ir plakana, kā tagad tiek apgalvots daudzās vietās, vai tas maldina eliti, vai arī apgalvojums, ka tas maldina eliti, maldina eliti?

Kāpēc NASA vilto ISS attēlus?

Kāpēc NASA vilto ISS attēlus?Nu, ja Zeme būtu plakana, tad tas vismaz izskaidrotu, kāpēc visas šīs fotogrāfijas ir uzņemtas + tiek radītas, lai vienkārši sniegtu mums pilnīgi nepatiesu priekšstatu par Zemi, lai mēs justu, ka esam nenozīmīga suga, kas dzīvo Visums, kas radies nejauši un ir gandrīz neiespējami aptvert. Jāatzīst, ka plakanās zemes teorija man pat kaut kur patīk, pat ja mani tā nepārliecina (bet es to arī dedzīgi nenoraidu), viss ir jāņem vērā, nevis jāsmejas par lietām, atvērts prāts, kurā informācija tiek apstrādāts/apstrādāts objektīvi). Galu galā šeit tiek apgalvots, ka Zeme ir plakana un attēlo Visuma centru, ka parastais Visuma modelis tikai liek mums noticēt, ka esam nenozīmīgi, ka esam putekļu traips milzīgā kosmosā. Plakanās zemes modelis padara šo ideju par spēkā neesošu un izskaidro, kāpēc mēs neesam nejaušības produkts, bet gan dievišķas izcelsmes, ka zeme ir esības centrs. NASA krāpjasNo otras puses, es to varu izskaidrot arī bez plakanās zemes modeļa (atslēgvārds: pirmatnējais saprāts - apziņa/cēlonis - sekas). Neatkarīgi no tā, kas no mums tiek slēpts, viena lieta ir skaidra: NASA + ESA mūs masveidā maldina un vilto iespējamos ISS ierakstus, vilto ierakstus, tos pārrediģē, ievieto CGI objektus un tādējādi padara mūs par muļķiem. Pēc visiem ierakstiem visu šo neskaitāmo nesakritību dēļ jūs vienkārši vairs nevarat apgalvot, ka tā nav patiesība, jūs vienkārši nevarat to noliegt, jūs nevarat, ir pārāk acīmredzami, ka mūs šeit ved aiz deguna. Un galu galā tas arī padara skaidru vienu: ilūziju pasaule, kas ir izveidota ap mūsu prātiem, ir ievērojami lielāka, nekā mēs iedomājāmies. Paturot to prātā, esiet vesels, laimīgs un dzīvojiet harmonijā.

Leave a Comment

Atcelt atbildi

    • nebojsa Jovanovs 8. Novembris 2019, 5: 40

      Es varu pierādīt, ka SKS nelido 400 km augstumā, tas lido apmēram 2000-3000 metru augstumā un var pēkšņi apstāties un lidot tālāk līdz šim augstumam un izslēgt gaismu, kam vajadzētu būt saules atspulgam no tās paneļiem un kā tu vari paciest ka kāds man paskaidro?? Un tas viss tikai tāpēc, ka man tas bija pilnībā izgaismots un kāds no vadības centra nevarēja redzēt ar kameru, lai turpinātu lidot ar to, ko es izsekoju uz ISS izsekotāja un gaidīju, kad viņi lidos virs manas mājas. Es nezinu, kas tas ir, bet ne to, ko mums saka. Es varu pierādīt jebko

      atbildēt
    • Bodo Jozefs Arenhēvels 18. 2020. Februāris, 0: 08

      Sveiki …,
      Pilnīgi piekrītu taviem apgalvojumiem. Attiecībā uz punktu (Zeme ir sfēra vai horizontāla virsma, kas sastāv no kalniem, ielejām un ūdenstilpnēm), es vēlos piebilst, ka tagad ir skaidri pierādījumi, ka Zeme noteikti nevar būt sfēra. Bet tas nenozīmē, ka Zemei ir jābūt plakanai vai ka ārpus Zemes orbītas nav vietas. Cietais zemes ķermenis, kā arī domājamais kupols virs tā varētu būt arī pusapaļas formas ķermenis, lai visa zemes dzīves telpa, raugoties no kosmosa perspektīvas ārpus mūsu orbītas, parādītos kā sfēra kopumā. Tad būtu arī iedomājams, ka šajā telpā pastāv citi biotopi, kuriem ir līdzīga fizioloģiskā struktūra. Arī ārpuszemes dzīvība varētu pastāvēt, un tai varētu būt tehnoloģija, lai iebruktu mūsu dzīves telpā. Citām iespējām nav obligāti jābūt savstarpēji izslēdzošām. Diemžēl termins zemes disks bieži tiek lietots, lai izsmietu šo tēmu. Arī šeit varētu jautāt, kāpēc par šo tēmu būtu jāņirgājas. Manuprāt, tā ir ne tikai ļoti aizraujoša tēma, bet arī ļoti svarīga tēma patiesības atrašanai un tāpēc galu galā svarīga mieram un labklājībai ikvienam harmonijā ar dabu. VG Bodo Jozefs Arenhēvels

      atbildēt
      • Bego 8. 2022 marts, 23: 11

        Bet var būt arī tā, ka zeme ir apaļa, bet ir daudz, daudz lielāka par un ka tie ir meli. Piemēram, iespējams, varētu būt vēl viena “Zeme” vairākus tūkstošus kilometru aiz Antarktīdas uz milzīgas sfēras, kas var... ir miljonu kilometru rādiuss, un ar valdību tur "es domāju" nav draudu kaut ko atmaskot, pretējā gadījumā mēs visi tiksim iznīcināti, jo viņi varētu. ir augstākas tehnoloģijas. Bet jūs nevarat izslēgt, ka pazīstamas zvaigznes, kas ir mirušas, var vienkārši viltot savu nāvi, lai tiktu tur nogādātas slepenā transportā, un vēlas tur nomirt, jo vairs nevar izturēt spiedienu. Protams, ka maksā 😉 un Maiklam Džeksonam bija nauda. Tas var būt jebkas. Ir jābūt iemeslam, kāpēc mums tiek melots, iespējams, ja jūs teiktu patiesību, būtu panika. Ar šo tēmu nodarbojos tik ilgi, cik sevi atceros.

        atbildēt
    Bego 8. 2022 marts, 23: 11

    Bet var būt arī tā, ka zeme ir apaļa, bet ir daudz, daudz lielāka par un ka tie ir meli. Piemēram, iespējams, varētu būt vēl viena “Zeme” vairākus tūkstošus kilometru aiz Antarktīdas uz milzīgas sfēras, kas var... ir miljonu kilometru rādiuss, un ar valdību tur "es domāju" nav draudu kaut ko atmaskot, pretējā gadījumā mēs visi tiksim iznīcināti, jo viņi varētu. ir augstākas tehnoloģijas. Bet jūs nevarat izslēgt, ka pazīstamas zvaigznes, kas ir mirušas, var vienkārši viltot savu nāvi, lai tiktu tur nogādātas slepenā transportā, un vēlas tur nomirt, jo vairs nevar izturēt spiedienu. Protams, ka maksā 😉 un Maiklam Džeksonam bija nauda. Tas var būt jebkas. Ir jābūt iemeslam, kāpēc mums tiek melots, iespējams, ja jūs teiktu patiesību, būtu panika. Ar šo tēmu nodarbojos tik ilgi, cik sevi atceros.

    atbildēt
    • nebojsa Jovanovs 8. Novembris 2019, 5: 40

      Es varu pierādīt, ka SKS nelido 400 km augstumā, tas lido apmēram 2000-3000 metru augstumā un var pēkšņi apstāties un lidot tālāk līdz šim augstumam un izslēgt gaismu, kam vajadzētu būt saules atspulgam no tās paneļiem un kā tu vari paciest ka kāds man paskaidro?? Un tas viss tikai tāpēc, ka man tas bija pilnībā izgaismots un kāds no vadības centra nevarēja redzēt ar kameru, lai turpinātu lidot ar to, ko es izsekoju uz ISS izsekotāja un gaidīju, kad viņi lidos virs manas mājas. Es nezinu, kas tas ir, bet ne to, ko mums saka. Es varu pierādīt jebko

      atbildēt
    • Bodo Jozefs Arenhēvels 18. 2020. Februāris, 0: 08

      Sveiki …,
      Pilnīgi piekrītu taviem apgalvojumiem. Attiecībā uz punktu (Zeme ir sfēra vai horizontāla virsma, kas sastāv no kalniem, ielejām un ūdenstilpnēm), es vēlos piebilst, ka tagad ir skaidri pierādījumi, ka Zeme noteikti nevar būt sfēra. Bet tas nenozīmē, ka Zemei ir jābūt plakanai vai ka ārpus Zemes orbītas nav vietas. Cietais zemes ķermenis, kā arī domājamais kupols virs tā varētu būt arī pusapaļas formas ķermenis, lai visa zemes dzīves telpa, raugoties no kosmosa perspektīvas ārpus mūsu orbītas, parādītos kā sfēra kopumā. Tad būtu arī iedomājams, ka šajā telpā pastāv citi biotopi, kuriem ir līdzīga fizioloģiskā struktūra. Arī ārpuszemes dzīvība varētu pastāvēt, un tai varētu būt tehnoloģija, lai iebruktu mūsu dzīves telpā. Citām iespējām nav obligāti jābūt savstarpēji izslēdzošām. Diemžēl termins zemes disks bieži tiek lietots, lai izsmietu šo tēmu. Arī šeit varētu jautāt, kāpēc par šo tēmu būtu jāņirgājas. Manuprāt, tā ir ne tikai ļoti aizraujoša tēma, bet arī ļoti svarīga tēma patiesības atrašanai un tāpēc galu galā svarīga mieram un labklājībai ikvienam harmonijā ar dabu. VG Bodo Jozefs Arenhēvels

      atbildēt
      • Bego 8. 2022 marts, 23: 11

        Bet var būt arī tā, ka zeme ir apaļa, bet ir daudz, daudz lielāka par un ka tie ir meli. Piemēram, iespējams, varētu būt vēl viena “Zeme” vairākus tūkstošus kilometru aiz Antarktīdas uz milzīgas sfēras, kas var... ir miljonu kilometru rādiuss, un ar valdību tur "es domāju" nav draudu kaut ko atmaskot, pretējā gadījumā mēs visi tiksim iznīcināti, jo viņi varētu. ir augstākas tehnoloģijas. Bet jūs nevarat izslēgt, ka pazīstamas zvaigznes, kas ir mirušas, var vienkārši viltot savu nāvi, lai tiktu tur nogādātas slepenā transportā, un vēlas tur nomirt, jo vairs nevar izturēt spiedienu. Protams, ka maksā 😉 un Maiklam Džeksonam bija nauda. Tas var būt jebkas. Ir jābūt iemeslam, kāpēc mums tiek melots, iespējams, ja jūs teiktu patiesību, būtu panika. Ar šo tēmu nodarbojos tik ilgi, cik sevi atceros.

        atbildēt
    Bego 8. 2022 marts, 23: 11

    Bet var būt arī tā, ka zeme ir apaļa, bet ir daudz, daudz lielāka par un ka tie ir meli. Piemēram, iespējams, varētu būt vēl viena “Zeme” vairākus tūkstošus kilometru aiz Antarktīdas uz milzīgas sfēras, kas var... ir miljonu kilometru rādiuss, un ar valdību tur "es domāju" nav draudu kaut ko atmaskot, pretējā gadījumā mēs visi tiksim iznīcināti, jo viņi varētu. ir augstākas tehnoloģijas. Bet jūs nevarat izslēgt, ka pazīstamas zvaigznes, kas ir mirušas, var vienkārši viltot savu nāvi, lai tiktu tur nogādātas slepenā transportā, un vēlas tur nomirt, jo vairs nevar izturēt spiedienu. Protams, ka maksā 😉 un Maiklam Džeksonam bija nauda. Tas var būt jebkas. Ir jābūt iemeslam, kāpēc mums tiek melots, iespējams, ja jūs teiktu patiesību, būtu panika. Ar šo tēmu nodarbojos tik ilgi, cik sevi atceros.

    atbildēt
      • nebojsa Jovanovs 8. Novembris 2019, 5: 40

        Es varu pierādīt, ka SKS nelido 400 km augstumā, tas lido apmēram 2000-3000 metru augstumā un var pēkšņi apstāties un lidot tālāk līdz šim augstumam un izslēgt gaismu, kam vajadzētu būt saules atspulgam no tās paneļiem un kā tu vari paciest ka kāds man paskaidro?? Un tas viss tikai tāpēc, ka man tas bija pilnībā izgaismots un kāds no vadības centra nevarēja redzēt ar kameru, lai turpinātu lidot ar to, ko es izsekoju uz ISS izsekotāja un gaidīju, kad viņi lidos virs manas mājas. Es nezinu, kas tas ir, bet ne to, ko mums saka. Es varu pierādīt jebko

        atbildēt
      • Bodo Jozefs Arenhēvels 18. 2020. Februāris, 0: 08

        Sveiki …,
        Pilnīgi piekrītu taviem apgalvojumiem. Attiecībā uz punktu (Zeme ir sfēra vai horizontāla virsma, kas sastāv no kalniem, ielejām un ūdenstilpnēm), es vēlos piebilst, ka tagad ir skaidri pierādījumi, ka Zeme noteikti nevar būt sfēra. Bet tas nenozīmē, ka Zemei ir jābūt plakanai vai ka ārpus Zemes orbītas nav vietas. Cietais zemes ķermenis, kā arī domājamais kupols virs tā varētu būt arī pusapaļas formas ķermenis, lai visa zemes dzīves telpa, raugoties no kosmosa perspektīvas ārpus mūsu orbītas, parādītos kā sfēra kopumā. Tad būtu arī iedomājams, ka šajā telpā pastāv citi biotopi, kuriem ir līdzīga fizioloģiskā struktūra. Arī ārpuszemes dzīvība varētu pastāvēt, un tai varētu būt tehnoloģija, lai iebruktu mūsu dzīves telpā. Citām iespējām nav obligāti jābūt savstarpēji izslēdzošām. Diemžēl termins zemes disks bieži tiek lietots, lai izsmietu šo tēmu. Arī šeit varētu jautāt, kāpēc par šo tēmu būtu jāņirgājas. Manuprāt, tā ir ne tikai ļoti aizraujoša tēma, bet arī ļoti svarīga tēma patiesības atrašanai un tāpēc galu galā svarīga mieram un labklājībai ikvienam harmonijā ar dabu. VG Bodo Jozefs Arenhēvels

        atbildēt
        • Bego 8. 2022 marts, 23: 11

          Bet var būt arī tā, ka zeme ir apaļa, bet ir daudz, daudz lielāka par un ka tie ir meli. Piemēram, iespējams, varētu būt vēl viena “Zeme” vairākus tūkstošus kilometru aiz Antarktīdas uz milzīgas sfēras, kas var... ir miljonu kilometru rādiuss, un ar valdību tur "es domāju" nav draudu kaut ko atmaskot, pretējā gadījumā mēs visi tiksim iznīcināti, jo viņi varētu. ir augstākas tehnoloģijas. Bet jūs nevarat izslēgt, ka pazīstamas zvaigznes, kas ir mirušas, var vienkārši viltot savu nāvi, lai tiktu tur nogādātas slepenā transportā, un vēlas tur nomirt, jo vairs nevar izturēt spiedienu. Protams, ka maksā 😉 un Maiklam Džeksonam bija nauda. Tas var būt jebkas. Ir jābūt iemeslam, kāpēc mums tiek melots, iespējams, ja jūs teiktu patiesību, būtu panika. Ar šo tēmu nodarbojos tik ilgi, cik sevi atceros.

          atbildēt
      Bego 8. 2022 marts, 23: 11

      Bet var būt arī tā, ka zeme ir apaļa, bet ir daudz, daudz lielāka par un ka tie ir meli. Piemēram, iespējams, varētu būt vēl viena “Zeme” vairākus tūkstošus kilometru aiz Antarktīdas uz milzīgas sfēras, kas var... ir miljonu kilometru rādiuss, un ar valdību tur "es domāju" nav draudu kaut ko atmaskot, pretējā gadījumā mēs visi tiksim iznīcināti, jo viņi varētu. ir augstākas tehnoloģijas. Bet jūs nevarat izslēgt, ka pazīstamas zvaigznes, kas ir mirušas, var vienkārši viltot savu nāvi, lai tiktu tur nogādātas slepenā transportā, un vēlas tur nomirt, jo vairs nevar izturēt spiedienu. Protams, ka maksā 😉 un Maiklam Džeksonam bija nauda. Tas var būt jebkas. Ir jābūt iemeslam, kāpēc mums tiek melots, iespējams, ja jūs teiktu patiesību, būtu panika. Ar šo tēmu nodarbojos tik ilgi, cik sevi atceros.

      atbildēt